mat,


Jag har precis lagat mat,
blev pasta & pastasås!!
Det är såå fruktansvärt gott
så jag skulle kunna äta det varje dag.





Jag, Mira & Lina åkte till Dalhall,
Monica jobbade ikväll så vi hälsade på henne!
Det var verkligen inte igår man träffade henne.
Vi planerade en liten trip till Götet nästa helg!
Kommer bli jätte kul om det bli något vill säga : )
Mycket snack & liten verkstad, så att säga med oss !
Får kolla så jag inte jobbar bara..


Imorgon är det inget på "att-göra-listan"
Henrik skulle kankse till Gfors,
så funderar jag på att åka med isf.
Men vi får se vad morgondagen har att erbjuda!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Lina

Geeee miiiiiiiiiiiiiiig mat :P

2010-08-25 @ 08:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0