Onsdag,



Jag trodde inte att det var Onsdag redan idag!!
Tiden går alldeles för fort nu känner jag.
Mira blir snart 7 månader, vart är min lilla bäbis?
Nu är hon en stooor tjej ju..



Så här hittade jag Mira när jag vaknade : )
Hon låg helt åt fel håll.
Hahah,

Jag har varit nere på Karlberg tills nu.
Patrik & Lina var där.
Lina tog Mira på en promenad,
så fick jag hoppa in och jobba.
Mira tyckte nog att det var skönt att komma ut.













Blir kankse en road trip till Årjäng med Lina.
Vi har ändå inget bättre för oss.

Imorgon kommer "mamma-gruppen" hem till oss!
Ska bli jätte kul att ses alla småttingar igen.
Då blir det ett perfekt tillfälle för oss att städa..
Mindre roligt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0