Onsdag,



Idag fick Henrik ta snutt i morse så jag fick sova!
Underbart att bara kunna lämna henne sådär,
Henrik går gärna upp och leker med henne på förmiddagen,
medans jag vill sova halva dagen : )
Jag har nästan nyss kommit upp,
käkat frulle nyss, mummmaa..









Mira gillar att rycka mamma i håret.
Mamma gillar det inte!


Idag händer nog inte mycket,
ser att jag är beställd ner till Karlberg,
för sång och musik : )
Bror Patrik & syster Lina har nog tråkigt !


Idag måste det bli träning,
eftersom jag fick vara hemma med Mira igår ist för spinning : (
Ska kolla om det är något pass man kan gå på.
Annars får det bli en liten springtur för fröken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0