Söndag,



Dagen
-Hemma,  mata Mira & lekt med henne.
-Promenad till garaget, under en bro
( där det var ca 10 cm vatten att traska igenom )
-Henke, Danne & Pappa fixa min nya cykel!
-Tillbaka hem, när det börjar spö-regna.
-Såg en utlänning som tog en promenad på tåg rälsen..
-En ungdom som låg och sov på en parkbänk.
-2 bilar som hälsa som jag inte har en aning om vilka det var..
-Lagat spagetti, kötbullar & tomatsås.



Imorgon ska jag, Henrik & Mira till Säffle
eftersom det blev fel när jag tankade här om dagen.
Hoppas jag får mina pengar tillbaka.
Annars händer inget mer : )




Jag funderar starkt på att gå till frissan någon dag i veckan !
Vet dock inte riktigt vad eller hur jag ska göra med rishögen,
färga ljusar eller mörkare ?
Ajja, nog med problem : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0