Tisdag,









Min lilla tomtenisse : )


Jag har duschat och gjort mej klar.
Jag & Mira ska gå till Bvc och träffa Maria & Neo, Hajir & Noel.
Mira har dock somnat just så jag får nog väcka henne snart.

Jobbade i Årjäng igår på en golf tävling med fullt ös.
Jag & henrik köpte lösgodis på en Måndag, inte braaaa.
Jag ska köpa mej ett halvårskort på Gullsjö.
Någon som vill joina mej med träning?
Pleaseee, anyone?
Man får lite mer press att gå dit om man är 2 eller flera.
Jag vet hur det kommer sluta.
Man går där en månad sen orkar men inte mer,
man hänger hellre på soffan..
Jonas Forran Forsberg kankse?
Limpa ? Millaa ?

Kommentarer
Postat av: Jonte

Mkt troligt att jag sätter min fot där frivilligt du..

2010-08-17 @ 18:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0