Torsdag,



Godmorgon : )
Idag var jag uppe med tuppen,
eller vid halv 10..
Henrik åkte till Gfors för att hjälpa hans pappa,
han åkte redan vid 7 snåret i morse..
Så jag hade ingen som kunde ta Mira medans jag villa sova.
Men det är nog bara till att vänja sej,
eftersom Henrik går tillbaka till jobbet om ca en vecka.


Mira har precis fått sin frukost,
gröt & katrinplommon.
Jag tror hon håller på att bajsa nu : )
Jag skippar frukosten idag
och kör direkt på lunch.
Milla & Lina kommer om nån timme
då ska jag bjussa på köttfärssås & spagetti!
Jummiii



Idag blir det spinning på Mcd,
men jag är bra sugen på step-passet också.
Så jag kankse avbokar spinningen ?
Vem vet : )
Hoppas Henrik hinner hem så jag kan gå dit,
annars kankse moster Lina vill passa Mira ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0