Torsdag,


Haha, skrev visst fel överskrift igår. Det skulle ha stått Onsdag!



Jag & Fredde åkte till Ica och handla imorse.
Käkade underbar god frulle.
Jag, Henrik, Mira & Fredde knalla till Örnäs för minigolf!
Nära att jag vann, men Henrik slog mej med några poäng..







Vi knalla vidare mot Marinan och käka glass : )
Tog svängen förbi Inter Sport och kikade lite.
Tog en promenix hem.
Mysssssssssigt!

Jag får lov att säga att det är en utav sommarens bästa dag!
( Jag kan då inte ha gjort mycket kul tänker ni då )
Lillebrorsan Fredde sover över hos oss inatt igen.
Imorgon drar vi förbi Årjäng, till Henriks mormor för kalas!



Vi ska göra hamburgare och pommes sen när hungern smyger sej på.
Det ska bli sjuuukt gott med mat.



Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0