Måndag,



Jag har precis haft Karin & Molly här på besök.
Jätte söt liten bäbbe hon hade,
som var 2 månader ca.
Mira blev helt plötslige väldigt stor jämfört med Molly : )
Mira är ju ändå minst av alla hennes "kompisar",
då menar jag Alvar, Tovali & Liam.

Jag har även fått i mej en pan pizza.
Haha, dagens middag..
Kanske inte så bra när man ska iväg och träna.
Men det finns inte mycket mer till mat här hemma.



Imorgon drar jag, Mira & Henrik iväg till Trollhättan,
Mira ska till Näl för en kik på hennes tår.
Dom ligger lite omlått och har gjort det sedan födseln
men dom ville kolla så det inte bli nåt vajsigt,
när hon ska börja gå osv : )
Men det kommer gå så bra,
vi ska även ta svängen på Överby
rättare sagt till Beginners där vi har presentkort på 2000:-
hon fick det i dop present av min familj
eftersom vi vill ha en ny kärra när hon blir runt 1år-snåret.
Man kankse kan passa på att köpa en nu,
om det finns någon att ha vill säga..
Det ska ta mycket till om jag & Henrik ska komma överens : )
Jag kollade på nätet och dom är inte farligt dyra.





Brio sitty 2009  998:-



Brio sitty 2010  1098:-



Brio race 2009  1598:-


Tror att vi kommer satsa på en lila,
då det kankse ploppar ut en liten pojk nästa gång vi ska ha bäbbe!
: ) Hahaha,


Ne, nu måste jag få någon mat i magen.
Step-pass kl 19.00 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0