13/12


Jag & Mira har varit inne hela dagen, jag har sådan huvudvärk så vi har inte orkat oss ut. Hon har fått spagetti & korv som jag gjorde till henne idag, det va nog sådär enligt henne : ) Men lite fick hon i sej!





Mira i väntan på maten.

Jag ska till Karlstad på Onsdag för en jobbintervju : ) Thjojohohoh! Jag har ju suttit i stort sett varje kväll och sökt massvis med jobb & äntligen fick jag svar. Hon jag mailade med verkde jätte trevlig & hoppas jag träffar henne när jag är där på Onsdag. Unicall heter det och är ett callcenter & sysslade med lite allt möjligt, jag får mer info på onsdag så att säga! JAG ÄR GLAD! Hoppas bara att det är något för mej & att dom vill ha mig, då börjar jag på en gång & Henrik får vara hemma pappa-ledig. Hoppas det går att fixa så jag kan vara kvar på bolaget också, då jag har sån liten tjänst där & är mer än gärna kvar där!

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0