2/12



Goddagens på er! Jag & Mira har precis kommit hem, vi drog iväg till kyrkan imorse : ) Mira sov till 9 så det var full fart ända tills vi åkte. Koka gröt, av med pjamas, på med kläder, äta gröt, på med mina kläder, borsta våra tänder, på med ytterkläder & iväg. Det är inte bara.. Det tar sin lilla tid att komma iväg!
Väl på kyrkan kom Cici & Alvar, även Maria & Neo. Mysigt & lika gott med fika varje gång. Jag glömde betala. Jag känner mej lite som en tjuv då, när man kommer hem & har helt glömt att slänga pengar i burken. Jaja, det får vi ta nästa gång vi kommer dit, det är ju inte sista gången vi var där så att säga.

Mira somnade direkt hon sätte sej i bilen & sover än, troligtvist kommer hon sova en stund ! Resten utav dagen består av städ, plock & tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0