3/12



Mira försov oss i morse ( jaa, jag skyller på henne ) Så vi kom lite för sent till öppna förskolan där det var unga-mamma idag. Men tror ni det var några folk? Nope, det var bara jag & Mira, Maria & Neo. Men barnen fick busa medans jag & Maria pysslade med lite julgrejer. Vi har precis kommit hem & Mira slocknade direkt vi kom innanför dörren.



Mira busar med Neo



Nu fick dom nog av varandra & gick åt varsitt håll.



Mira a.k.a Dino slockande gott i sängen hemma.


Jag har mer bilder från idag men dom ville inte föras över till datorn..
Resten av dagen ska vi nog spendera hemma, var meningen att vi skulle till Hajir & Noel men Maria kunde inte så vi ska ta det till veckan om Hajir har tid för oss : ) Det tror jag nog att hon har.
Jag funderar på om jag ska orka mej iväg & träna idag. Skulle vara skönt att träna & komma hem och laga nån god mat! Vi får se hur dagen slutar : )

PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötisar!

2010-12-03 @ 21:26:41
Postat av: Elin Ståååhl

De där var den sötaste lilla dino jag någonsin sett :D <3

2010-12-03 @ 23:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0