bildbomb


Hahaha, jag har fått testat på att vara 2 barns-mamma idag! Det har gått alldeles utmärkt : ) Alva har ju varit här i eftermiddag, Alva & Mira har lekt så nu ligger dom båda & sover.














Alva badade.



Både jag & Mira fick hoppa i också, då Mira var helt till sej när Alva satt i badet : )



Jag hittade Mira här..



Hahah, vällingen ( kokad ) hade ÄNTLIGEN svalnat & jag häller i.. Utan botten på.. GRATTIS!

Jaa, det har verklgien varit en händeserik eftermiddag/kväll. Lina kom hit & gjorde oss sällskap en stund då Danne va i garaget. Lina är sjuuuk : ( Men hon hade med choklad så vi kunde äta det & dricka varmt tee. Hoppas det gjorde lite susen för henne.

Jag ska måla naglarna nu medans jag kollar klart på Cougar town & efter det får jag hoppa i duschen.
Imorgon gäller det!! Wish me luck.


PUSS & KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0