god jul



God jul på er! Har ni haft en bra jul? Det har jag, julen har varat i flera dagar. Vi firade julafton i Gfors i Fredags & igår firade vi med pappa på förmiddagen & uppe hos mamma på eftemiddagen! Jag har fått allt jag ville ha & är urnöjd : ) Mira har skött sej också, fått massa grejer. Dock är hon lite hängig än & hostar jätte mycket! Men hon har allt piggnat på sej om man jämför med i veckan. Miras första jul !
Vi har fått massa grejer & haft jätte mysigt med alla familjerna & det bästa är att det inte är slut än! Idag åker vi till mormor & ska ha lite jul där också. Jul i 3 dagar är inte helt fel, framför allt när man får massa paket överallt : ) Vi har det bra!

Jag ska försöka slänga in lite bilder som jag tagit & göra ett inlägg senare!
Men hoppas ni haft det bra under helgen.

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0