gravid & motörhead vin



Fick en fråga i förra inlägget.
Är du gravid?
Svar: NEJ! Lina är gravid & det var det jag menade när jag skrev "nästa år är det ännu ett barn till" Bara så ni vet & det inte blir massa prat på att jag är gravid nu.



Ojj, idag har varit en lång dag. Började 9 & slutade 19.20 och massvis med folk. Det har alltså varit fullt upp för oss, & det blir nog lika mycket imorgon så tur att vi stänger 14.00
Min chef hade beställt vin, och visade mej! Skkit fräcka vin flaskor för den som tycker om Motörhead eller annat rock eller vad det nu är. Så jag ska beställa 2 flaskor bara för sakens skull & ge till Henrik, han tycker ju motörhead är grymma & sett dom live.



Frään flaska för 714:- för en förpackning med 6 st eller 119:-/st. Det är nästan ett måste att ha i det framtida barskåpet !


Imorgon börjar jag 8.00 & är med och städar och får undan från idag.. Massa skit överallt och slut på nästan allt, så vi får ligga i om vi ska få ut allt innan öppning.
Efter jobbet åker vi raka vägen till Ärtemark, närmare bestämt till Emma & Johannes. Där ska vi fira nyårsdagen + kvällen. Ska bli jätte mysigt!

Så om vi inte hörs imorgon får ni mina kära läsare ha ett gott nytt år !

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0