karlstad


Snart, snart, då ska jag & Lina åka till Karlstad för att handla dom sista julklapparna. Eller sista & sista, alla julklappar eftersom jag inte köpt en enda. Det är verkligen inte likt mej att vara ute så här sent, men min vardag har ändrats ganska mycket det senaste året så att säga.. Men på ett bra sätt såklart! Mira åker till mamma ( min ) /mormor & även Alva skulle dit så det passar bra att ha Mira där då för dom älskar ju varnadra : )







En trött jag.

Jag ska försöka göra mej klar & få i mej lite frukost innan vi åker! Mmm mums med tee, skogaholmslimpa & pepparsalami, det har vi hemma så jag kan mumsa i mig : ) Det blir en redig frukost det hörrni.
& förresten, idag är det bara 3 dagar kvar till JULAFTON! Weeiiiiiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0