matchmaker



God dag i vintervädret! Jag trodde snön skulle vara borta snart eftersom det regna & var minus grader i Fredag-Lördag, men snön ligger kvar än iaf. Vi får se om vi får en vit jul eller inte.
Igår jobbade jag & när jag kom hem åkte vi raka vägen till Gfors & hämtade Mira, hon fick vara hos farmor & farfar Fredag-Lördag för jag jobbade och Henrik var dödssjuk ( enligt han !! ) så då ville farmor ha henne, det är faktikst jobbgit att ha en så aktiv unge att ta hand om, om man har feber & är sjuk.. Men som sagt kan man ju undra hur sjuka killar egentligen är ! Henrik sa till mej "ni tjejer snackar om att föda barn, det är ingenting jämfört med när killar är förkylda" Haha,
På kvällen igår gjorde jag en kladdkaka som åter igen blev misslyckad så den var bara att slänga men som tur var hade jag godis & tee : ) Samtidigt som sex and the city gick på tvn. Jag hann även med att söka 5 jobb, i Karlstad! Får hoppas att man kunde få något.. Men chansen är väl som vanligt ganska liten.





Idag har jag på mej min nya tröja & Linas ring.

Nu ska jag försöka få i Mira lite mat & kankse ta en promenad i det vackra vintervädret. Vi har inte varit ute på länge nu känner jag, och hon blir så rastlös på att bara vara inne hela tiden.

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0