Mira & tomten


Haha, vi trodde att Mira skulle vara rädd för tomten.. Men icke : )









Hon drog i tomtens skägg hela tiden så det var nog nära att masken åkte av. Hon fick sitta med i tomtens  knä medans han läste på paketen & hon trivdes där!
Hon fick massa leksaker & grejer, men favoriten var nog hennes bobbycar som hon fick av farmor,farfar, David & Fredrik : )







Haha, hon är så rolig när det kommer fram en kamera. Då stannar hon, kollar rakt i kameran & ler : ) Hon vet liksom att hon är iaktagen. Min gumma det!
Hon åkte fram & tillbaka över golvet med hennes nya rosa favvobil! En bra fråga. Vem tyckte det var mest roligt, Henrik eller Mira? : ) en stolt pappa iaf, som har en dotter som tyckte om bilen!

Idag är första dagen på länge som jag har fått i Mira "riktig mat", hon har ju inte ätit någonting dom senaste dagarna nu när hon varit dålig. Men till slut fick vi i henne vanlig jordgubbskräm & det tyckte hon om så det har hon ätit dom senaste dygnen, så idag fick jag i henne en halv burk med köttfärssås & spagetti! Sköönt för henne att få någ riktigt i sej som mättar.

Mira sover nu & jag väntar på att hon ska vakna för då ska vi göra oss klara för att åka till mormor ( min ) och hälsa på henne så här i juletid!


PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0