Onsdag



Goddag på er!
Mira sov till 10 idag!! Så himla skönt att vakna upp utvilad, före henne.. Jag vaknade vid 5tiden utav att Mira hostade jätte mycket, men hon fick vatten så somnade hon om till 10. Vi har gjort gröt + ätit den, nu tänkte jag få i mej lite frukost. Limpa & pepparsalami, det är gott det!
Idag ska jag jobba hela eftermiddagen, börjar 13.50 & jobbar till 19.20, vi stänger ju 19 idag & imorgon + att vi har öppet på självaste nyårsafton. Appropå nyårsafton så pratade jag med Emma igår & vi kom fram till att  vi ska vara hemma hos dom & fira in det nya året : ) Eller på dagaen iaf, så får vi se vad länge vi kan vara kvar om barnen vill lägga sej tidigt. Det blir Jag, Henrik & Miira, Lina & Danne, Camilla & Ebba, Emma, Johannes & Elsa, Monica, Putte & Tindra.. Alltså 9 vuxna & 4 barn.. Nästa år är det ännu ett barn till : ) Vi tänkte laga mat & bara umgås. Ska bli trevligt ! 



Nu blir det frukost & sedan ska jag ta fram köttfärs så vi kan laga mat innan jag börjar jobba.

Ha en bra dag!

PUSS & KRAM
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du gravid ?

2010-12-30 @ 17:26:37
Postat av: Marie Dahlberg

Nej, jag är inte gravid men Lina är : )

2010-12-30 @ 21:21:05
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0