Tisdag




Åååh, i morse vaknade Mira vid 9 & är alltid lika glad, jag var så trött så jag tog henne till våran säng så hon kunde mysa med mej. Mmmm, vi myste, skrattade, lekte & skojjade. Hon leker alltid med mina 2 lepsyler som jag har på sänggaveln. Det är 2 hudförsvarets, 1 stor & 1 liten. Jag sätte den lilla på hennes näsa & hon tyckte det var så himla roligt när den ramlade av så det fick jag ju göra minst 100 gånger : ) min sötnos!
Även den 8e tanden kände jag, så nu är alla dom första 8 tänderna anlända, men det ser ut som det kommer flera där uppe. Det märks om hon börjar bli lös i magen snart : )



Mira står & kollar på playhousedisney nu & skrattar för fullt !

Idag är det bättre med min migrän & allt är nästan som det brukar. Huvudet pulserar lite men inte som igår, jag brukar bara ha migrän i 1 dag så det var tur att det var så denna gången också.
Så idag hänger vi med mamma-gruppen hem till Magda & Tovali eftersom vi fick vara hemma igår när dom var hos Marie H & Liam. Marie sa att barnen hade saknat Mira : ) Haha, söött ! Dom busade nog minst lika mycket ändå!
Imorgon smäller det! Då drar jag till Kstad för jobbintervju.. Undra hur det kommer gå ? Hopppas på fin fint! På eftermiddagen imorgon ska vi träffa Madde & Malva. Ska bli trevligt & jag ska kolla på hennes nya tattoo.

Nu blev det mycket för ett att läsa : )

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0