Torsdag, känns som lördag



Godmorgon alla läsare! Inatt, då ni.. Mira somnade igår kväll & sover ÄN! Hon brukar vakna en gång vid 5-6 tiden för att vilja ha välling, men inte idag.. Det har varit så skönt att få sova utan att behöva gå upp. Jag gick ju & la mej vid 21.30 igår för jag var så trött, somnade på stört & sov tills klockan ringde nu 08.30! Jag drömde dock att jag, camilla, lina & malin s dödade människor & camilla dog till slut.. Urschhhh Underbar natt.

Jag ska snart dra iväg till jobbet in da Säffle, först ska jag ta en macka & en kopp tee. Vilket väder?! Då blir det säkert jätte lugnt hela dagen.

Jaa, jag får säga det igen, vilken underbar natt jag har haft. Första gången på över 10 månader som jag inte har fått gått upp en endaste gång på natten : )



min lilla ängel ♥


PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0