Torsdag


Jag fick ta mej en fika all by my self nyss : ) Jag blev så sugen på varmt tee & en bulle. Smask! Jag ska precis börja med maten nu strax innan Henrik kommer hem. "Maten ska stå på bordet när jag kommer hem" Jag är ju ingen super-kock så idag blir det köttfärssås & spagetti. Jag ska öven riva i morot är det tänkt, om allt går som jag vill! Tvättstugan har jag besökt 4 gånger och därmed är 8 tvättar tvättade... Varför vänta in i det sista? Troligtvist för alla 3 här i huset har massvis med kläder så man kan gå så här länge utan att det börjar tryta i garderoben.




Kl 18.00 ska jag hem till Hajirs mamma på Home-party & det ska bli trevligt. Även min vän Månkan kommer med ! Japp, nu ska jag dra igång med spagettin!

PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0