Onsdag



HEEJ! Karlstad är gjort & vi är hemma igen. Sköönt ! Intervjun gick jätte bra, sa han iaf : ) Han hade mååånga intervjuer så dom återkom efter nyår när allt var färdigställt, men han sa att jag hade goda chanser! Trevligt ställe & massa trevliga människor på ett och samma ställe. Man får hoppas, medans jag klickar mej vidare på platsbanken bland alla andra jobben : )

Miras dag har varit lite olik alla andra, hon var ju uppe 3 timmar tidigare än vad hon brukar & jar varit trött konstant hela dagen, hon sover nu & hoppas hon får sova ut i morgon. Jag sticker till säffle imorgon för att jobba en hel dag : )

Jag är sjuuukt trött då Mira vaknade i natt 03.20 och trodde nog att hon skulle upp.. Efter 1 ½ timme somnade hon igen & Alva vaknade ist 05.30.. Jag kom inte i säng före 00.00, JAG ÄR TRÖTT! Därför ska jag gå & lägga mej nu!





Godnatt på er!

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0