fikatajm



Reine, Wera och Alva var här förut och kollade på lilla gumman. Dom hade med sej semlor men varken jag eller Henken äter det, men tur att vi hade egen fika. Så de blev negerbullar, muffins, gifflar, kakor, semlor, kaffe, coca-cola, cider och saft : ) Ett himla kakkalas blev det här på bordet!
Mira fick kläder av dom, jätte fina men lite stora så det får väntas innan hon kan använda dom. Men idag har hon faktikst på sej kläder i storlek 50.



Imorgon åker vi ju till Gfors, åker dit på eftermiddagen. Det ska bli trevligt och gott med mat! Idag blev det smörgås i morse och nu massvis med kakor och dylikt. Så man skulle nog behöva lite mat i magen kankse?
Det finns inget hemma just nu, eller smörgås och pan pizza. Pizza är jag absolut inte sugen på och smörgås är jag trött på.
Hmm, vad ska jag hitta på? Det kommer allt sluta med att jag sitter här i soffan med en prickikorvs-macka i handen och mumsar i mej lika fort som den gjordes : )
Jag och Lina är verkligen pappa upp-i-dagen. Pappa äter ALLTID macka, om det var så så skulle han allt äta smörgås till frukost/lunch/middag/kvällsmat. Och såklart är vi lika dana nu, en mummmmmsig, god, färsk smörgås sitter alltid lika fint i magen det : )



The baseballs spelas på Spotify här i lägenheten  : )
Dom är grymma. När jag låg på sjukan i Kstad så hörde jag dom på reklamen på 4an hela tiden och då tyckte jag även att dom var lite heta/snygga men det har allt ändrats sej nu, eller jag kollade på lite bilder på Google.se men tyckte inte dom var så heta då..



Snygga- NOT, inte på bild iaf.
Men spelar och sjunger himlans bra : )





Nu ska jag gå till soffan där Mira och pappsen sitter och väntar på mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0