huset fullt,



Det började med att Camilla & Ebba skulle ta sej en tripp hit, men så ringde Emma och sa att hon & Elsa jätte gärna ville komma och kolla in lilla Mirisen!
En stund efter det ringde Patrik och sa att han och Lina skulle komma efter Lina slutade jobba, så det blev huset fullt här hemma i den nya fräscha lägenheten. Jag, Henrik, Lina, Patrik, Camillan & Ebbisen, Emma & Elsa. Det var jätte trevligt och jag ( Mira då ) fick present av Elsa, 2 jätte fina bodys och en urgullig sparkdräckt! Jag tycker att det är såååå mysigt med sparkdräckter. Men det tar nog någon månad eller två innan hon kan ha dom : ) Men bra att ha att växa i ju!
Av Millisen och Ebba fick vi blommor och gifflar, she knows what we like : )
Tack för allt tjejor och Putte!

Ebba satt i Linas knä och jag satt bredvid och lilla gumman slängde sej på mej bara så där och gedde mej en BAMSE kram och krama mej massor utav gånger! Så underbar hon är, hon har nog saknat mej : ) Var ju så himla länge sen jag var hemma hos dom. Till skillnad på förr när jag var där varenda dag i stort sett!
Lite fika och den nya kaffebryggaren blev använd för första gången, dock fick dom ta fram bruksanvisningen eftersom det var tydligen för komplicerad för dom. Men till slut kom det kaffe, fikat kom fram på bordet och det blev ett himla liv med alla bäbbar när kakor och dylikt kom fram!






Nu ligger Mira i soffan och pratar hej vilt : ) SÅÅÅÅÅÅ söt hon är!
Hon har precis tryckt i sej massvis med mat av mina tuttar så nu lätta det lite på trycket där iaf. Jag har ju så fruktansvärt mycket mjölk i brösten så jag har ont hela tiden, men jag känner faktiskt att det börjar bli bättre nu. Hoppas det blir ännu bättre.
Jag kunde inte ligga på mage det sista för magen på mej var så stor, och nu kan jag inte sova på mage för brösten är så stora och ömmar, spänner och trycker på. 1 natten efter att hon föddes kunde jag ligga på mage, men nu är det omöjligt igen : (



Så fin med sina stora ögon : )






Statistiken har ökat massor nu när den lilla Mira är född, man skulle alltså föda en bäbis för att få mer läsare : ) Hahha, men det är roligt att det är mer folk inne och kikar här.
Lämna gärna kommentarer, det uppskattas : )




Imorgon kommer Christina barnmorskan och Ann från Bvc hit och ska kolla lilla Mira, ska bli kul att väga henne och se om hon har gått upp något. Känns som hon blir större och större för varje dag som går. Men ändå är hon sååå liten än. Hon är nog uppe i 2700 g iaf hoppas vi på.
Hon ska även få sej ett bad före dom kommer, så hon luktar mums mums och är ren och fin !


Blir nog film nu ikväll, Henrik har laddat ner ett par stycken.

Älskar Henrik & Mira, min lilla nya familj <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0