natti




Lilla sötis har varit mycket vaken idag : ) Det blir mer och mer för varje dag som går, att hon är vaken asså. Snart kommer jag inte kunna sova till 13.00 något mer, utan då är det full rulle redan kl 9 på morgonen.. Ojj, hur ska jag klara det? !

Vi var hos Milla & Ebba förur och hälsade på, fick hemma gjorda negerbollar, ostbågar och saft : ) Mycket gott. Hennes mamma Agneta var även där så det blev massa tjat!
Ebbisen blir större och större för varje gång jag ser henne, eller lång tycker jag att hon blir : )






Imorgon måste vi till försäkringskassan och få någon hjälp så vi vet hur vi ska fylla i dom här jävla papprerna som vi har fått.. Cp försäkringskassan, Henrik ringde och ena dagen sa dom "Gör allt det där på internet ist, det är mycket bättre" Andra dagen när han ringde "Det där går absolut inte att göra på internet, det måste du fylla i papper och skicka in" Liksom??? Kan dom inte sitt jobb, dom säger olika.. Ååå, man blir så trött på det jävla skit stället.
Om vi går dit i morgon säger dom väl bara att vi får fixa det på internet, så som dom brukar säga " All info finns på websidan"
ÅHHHHH.



Nu blev jag på dåligt humör, bäst att gå till Mirisen och gosa med henne så man blir glad igen : ) <3

Kommentarer
Postat av: Twiggy

Oj oj inte lite du får sova nu!! du kan ju alltid hoppas på att få sova till 9! Jag får gå upp 7 nu för tiden!! Full rulle dag in och dag ut! hoppas allt går bra med lilla Mira =)

2010-03-01 @ 08:47:08
URL: http://twiggzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0