Onsdag



Godmorgon allihoppa!
Jag och Mira har vart uppe en stund, jag fick faktiskt bada henne för hon har inte gjort det på ett tag nu. Hon tyckte inte riktigt att det var lika skönt som det var på sjukhuset men till slut blev hon allt lugn och sprattla som en fisk! Hon prutade lite i badet så det spruta ut lite bajs : ) Tur att det var i vattnet och inte när jag höll henne naken i famnen ^^

Men nu ligger både hon och Henrik och sover så sött i sängen. Sjusovare där : )
Jag ska försöka hinna ta mej en dusch innan lilla gumman vaknar och märker att hon är hungrig. Men nu ska hon inte äta förens om ca en timme så det borde jag allt hinna med.
Efter duschen blire frulle ! Mummma, jag är lite hungrig nu känner jag. Ska bli gott med limpa med pricki korv och juice : )








Mira säger Tittut och ligger och lurar under täcket : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0