Tisdag



Känns såååååååååå himla skönt att vara hemma så det finns inte ord! Bara att kunna sova i sin egen säng och slippa dom där äckliga sjukhussängarna och fleace täcket och att endast ha 1 kudde, 1 KUDDE ja gsom har 9 st i min säng hemma.
Vi sover hela dagarna känns det som. Idag sov vi till 12 : ) Visst vi är ju uppe och ammar men somnar lika fort på mitt bröst för det ! Hon hosta ut massa mjölk på hela mej för en stund sen så hela håret är fullt i tuttemjölk!
Henrik ska ställa sej och göra frukost nu. Bacon, stektpotatis och ägg slår han till på idag!
Lina var här igår och gjorde hemmagjorda pannbiffar, sås och potatis igår till oss, thanks! Och det blev så gott : ) Gott med hemmagjord mat för en gångs skull, har ju levt på godis och pan pizza nu i 3 veckor typ!


Idag kommer Camilla hit en sväng och hälsar på oss, ska bli roligt! Har ju inte sett henne på säkert 4 veckor nu. Jag fick ett kort på Ebba och hon har blivit jätte stor, framför allt en hår boll : )
Även Limpan kommer, och kankse herr Forsberg som jag heller inte har träffat på evigheter.
Lilla Mira får gå i pyjamas hela dagen eftersom vi knappt har några kläder till henne än, hon har ju bara storlek 40 än : ) Men jag hade inte klagat på att gått i pjamas hela dagen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0