11.01.10



Hejsan alla!
Hoppas ni alla mår bra.
Jag mår sådär om jag får klaga lite. Jag mådde ju så dåligt i Lördags, jag spydde ju och hade lite illamående hela dagen och det slutade med att jag hade kramper i magen från kl 5.00-9.00 tiden under natten till Söndag. Jag trodde faktiskt att bäbisen var på väg ut och kände mej helt plötsligt väldigt oförberedd på detta : ) Men ingen bäbis kom så jag somnade allt till slut efter många om och men. Igår började jag och Henrik att städa ur lägenheten, eller alla saker ska in i sovrummet så tar vi det rummet sist. Så det blev lite för mycket att bära och greja med för mej så idag har jag jätte ont i ryggen, svanken och känner av foglossningen a lot.
Jag, Henrik och katten har alltså flyttat hem till Mamma på kasenberg och får spendera denna renoveringstiden där. Vi får se hur lång tid det tar. Kommer nog ta längre tid än vad vi tror, eller snabbare.. Vem vet. Men hoppas det inte tar för lång tid, så vi hinner flytta in och göra allt klart för bäbben : )

Jag ska ta och ringa vaktmästaren nu alldeles strax så han får komma hit sen och kolla hur vi har tänkt oss att göra, så vi får göra så som vi vill ha det. Illa nu om vi inte får göra som planerat, men tror inte det ska vara några problem.


Helgen har varit bra annars, förutom illamåendet.. Igår åkte jag och Lina med pappsen till Kstad, blev Biltema, Bergvik och Ikea. Blev dock inte så mycket inhandlat, köpte lite kläder till den lilla i magen och något litet på Ikea. Så onödigt för mej att köpa kläder när jag snart blir lite mindre om magen, så jag får allt klara mej på det jag har nu. Mjukisar finns ju alltid till hands, och nu när vi ska greja varje dag behöver man ju inte dra på sej några andra kläder..






Jag får se vad mycket uppdatering det blir nu fram över, mamma har ju dator men om vi är här hela kvällarna kommer jag nog inte orka med att sätta mej framför datorn..
Men jag ska försöka iaf : ) Så ni vet vad som händer!



Puss eli Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0