2010



Då var det 2010 då.. Det nya året har varit helt okej än så länge, har vart en väldigt slapp dag.
Började med att jag vakande kl 13 och fick lite panik för jag hade sovit så länge så det var bara att dra sej upp ur sängen och lägga sej i soffan ist. Sedan bar det iväg till pizzerian med Henrik, bror Patrik, Lina & Danne för bakfyllepizzan. Det var nog Patriks som var den som var bakfullast : ) Blev Ica för lite snask till kvällen. Och nu har vi bara suttit hemma sen dess, kollat på tv och kollat internet.

Gårdagen blev inte riktigt som tänkt, eller jag och Henrik skulle åka ner till Inter Sport för att kolla efter en tröja till han, men det stängde 5 minuter innan vi hann dit så det var ju bara att tanka bilen och dra till Kstad : ) Vi åkte till Bergvik och kollade igenom dom affärerna som är något att ha, och hittade till slut en tröja som dög åt herrn, käka och sedan hem, fort in i duschen, göra sej klar, hämta Lina & Danne och bege oss mot Monkan. Vi var hemma halv 5 och hämtade Lina och Danne kvart över 5 : ) Så det var dusch och göra-sej-ordning på noll tid, eller raket fart. Uppe hos Monkan blev det vi tjejer som fick laga mat ( vem är förvånad att killarna inte gjorde det ) och maten blev jätte bra. Kött, hasselbackspotatis, 2 olika såser, en stor sallad, bröd och lite pålägg.. Efterätt blev det också, chokladpudding tror jag att dom gjorde ( jag äter inte sånt ) och chips för min del.
12 slaget kom och alla gick ut förutom jag och Lina, jag orkade inte och Lina ville inte : ) Åkte hem vid 1 tiden ungefär. En jätte lyckad kväll var det och jätte trevligt. Tack Monkan för vi fick vara hos er!






Nu är jag sugen på något, men jag vet inte vad. Typ ris och sås?! Men det kan jag ju inte ställa mej och göra nu, det får bli en kvällsmacka antagligen och lite juice.
Imorgon är det Lördag och åter en dag utan planering. Men jag ska försöka ta mej en promenad till Hajir som jag prata med förut på telen : ) och se hur hennes mage växer! Förutom det blir det nog lugna puckar.




Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0