dilemma



Även fast jag är URUSEl på detta med allt som har med datorer och göra, speciellt bloggen så har jag några få trogna läsare som i hopp om att jag har skrivit något är inne varje dag och kollar läget. Denna vecka har gått sjukt fort och vi har jobbat som djur. Jag sitter mest på stolen där i lägenheten dock, men det blir lite svårt för mej eftersom det mesta är ju tunga lyft, eller dylikt och det får jag ju absolut inte göra just nu. Vi kan inte riskera att ungen ploppar ut för tidigt nu när inget är klart : ) Hade vart fint att bo i ett rum hos mamma liksom när ungen är nyfödd. Icke : )
Men det går iaf framåt. Idag har min käre bror Reine och Mamma vart i lägenheten hela dagen och lagt golvet i vardagsrummet helt klart. TACK! och i morgon ska han lägga klart i köket och hallen, och Henriks mamma & Pappa kommer och tapetserar!!! Wiiho, då kommer det kännas mycket närmare när det är såppas klart.
Hoppas att vi kan börja med att sätta upp köket på Söndag isf, om allt går som det ska vill säga. Annars blir det till veckan.



Lilla Limpan fyllde ju hela 21 år igår : ) Grattis till henne!! Hon fick dock ingen present av mej, men hon ska få. När jag får tid att åka och handla den/det. Men jag ska ha lite kalas för henne när lägenheten är klar!
Jag är ju och hjälper Lina på Karlberg nu, och var ju där förra veckan också.. Det är sådär kul, börjar bli jobbigt att gå upp på morgonarna och jag har kramper i magen, foglossning och mycket vätska i benen. Min vänster fot kan jag inte gå på hälen så jag går ju runt på tå hela dagarna.. Känns som man har en stor bula eller att foten är typ bortdomnad på något sätt..

Jag måste ha mej en ny telefon nu också. Min är inne på sin sista värs. Högtalaren i telefonen är nästan helt ur funktion, och den håller på att ramla isär.
Frågan är bara vad man ska köpa sej för tele. En vanlig hederlig telefon, eller en nymodern med touch och allt vad det heter? Hmm, jag får säga att det lutar mer åt det första valet..




vs





Men jag ska ta mej en titt på olika telefoner så får vi se hur det blir med detta köpet. Har lite andra saker att tänka på just nu känner jag än att köpa mobil.
Den funkar ju iaf än, skicka sms går fin fint : ) Och om man ringer kan jag svara om jag är på ett sådant ställe så jag kan ha på högtalaren.







Nu ska jag försöka få lite ordning på mitt och Henriks rum, jag kan hålla med mamma om att det ser ut som en svinstia, eller ett bombnedslag : )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0