FREDAG!




Äntligen är det Fredag ( igen ) och dagen har gått ganska fort, inte till en början men sedan trippa den allt på ganska fort tcyker jag.
Jag och Lina jobbade, åkte till stan och käkade lite mat för att sedan åka hem till henne och lägga oss i soffan och sova. Vi somna som stockar båda två och jag vaknade av att Mamma ringde och sa att hon var utanför så det var bara att hoppa upp ur sömnen och palla sej ner och ut i bilen. Åkte vidare till lägenheten och greja lite och sedan åkte jag och mamma till Ica och handlade lite mat som vi skulle laga till. Blev köttgryta, ris, sallad, smör och baugetter. Mycket gott får jag lov att säga. Mamma är ju som sagt en jäkel på att laga mat : ) Konstigt att jag inte har ett ända intresse i mat och kan absolut inte laga någonting. Men så är det, alla kan ju inte vara lika !


Nu har jag och Henrik precis kommit ur duschen och ska lägga oss i soffan, eller han ligger där redan och väntar på mej : ) Eller han tycker nog att det är jätte skönt att slippa mitt tjat för en stund och kolla på tv i fred osv!
Vi ska äta lite gott i gott gott nu, jag köpte mej vindruvor och Henken har en stor godis påse! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0