Fredag



Nu är det äntligen helg : ) Jag har varit i full gång hela veckan, inte nog med renoveringen utan med att hjälpa Lina nere på Karlberg varje dag och det tar allt på en. Eller på mej iaf, när man står eller sitter enbart. Antingen får jag ont i ryggen för jag står för länge, eller ont i svanken för jag sitter för länge. Hur ska man göra för att inte få ont tro? : )
Men idag på skoaln var Wendy Rådström där igen, hon är på skolan och ska filma någon dokumentär tror jag, så hon var hos oss i kiosekn och köpte sej godis för en 20-lapp.
Hon frågade mej om magen och när jag skulle få den lilla osv, och hon berätta att hon hade en bäbis hemma som fyllde 10 månader idag : ) Guulliiggt! Det visste jag inte att hon hade fått barn för mindre än ett år sedan.







Jag och Lina lagade till tacos här hemma på Kasenberg och bjöd Henrik, Danne och Anders på eftersom mamma är ute på stan och äter med ett par vänninor. Men det blev jätte gott och jag hoppas dom blev mätta och belåtna här i huset.
Nu ska jag bara vänta på att mamma vill hem för jag har lovat att hämta henne nere på stan. Men nu börjar allt klockan ticka iväg tycker jag. Vi ska till Karlstad i morgon bitti, så ingen sovmorgon för oss inte..




Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0