hos Lina,



Sitter nu hos SysterYster Lina som för tillfället är inne i duschen.
Jag, Milla och Lina har gjort lite mat förut. Det fick bli lasage och det blev mycket gott!
Camilla och Lina ska ner till Pållen snart för lite partaj så då ska jag och Henrikåka upp till mamma och Anders, så vi slipper ligga i soffan hemma och tråka.
Imorgon är det Söndag, får se om det blir Karlstad för min del. Men vi får se hur det löser sej med bil nu när Linas är kaputt.. Ska höra med mammsen ikväll om vi kankse kan låna hennes pärla.

Idag började dagen med att jag kände mej illamående så tänkte att det är bäst att käka mat så fort som möjligt så Henrik gjorde frukost. Bröd med stekt ägg och juice som jag har käkat dom senaste 4 dagarna och det har gått jätte bra. Men jag käka 2 mackor och efter det fick jag spy upp det.. Men jag trodde det var bättre så jag hoppa i duschen för jag skulle iväg till Lina, och när vi väl skulle åka så fick jag spy igen.. Men efter det har jag iaf inte spytt något mer, men mådde lite sådär när jag precis kom hit. Efter lite mat så är allt bra i magen igen : )



Nu ska jag hjälpa Millisen med hennes hår så det blir lite rakare : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0