kalas,



Idag är det Lördag och klockan är bara förmiddag än : ) Jag har kommit upp och faktikst orkat med att duscha, jag hatar att duscha på morgornar och duschar mycket hellre på kvällen före. Men igår orkade jag inte..
Jag ska ner och göra mej i ordning alldeles starx för vi ska iväg till Gustavsfors på lite kalas för Henrisk lillebror Fredrik som fyllde år dagen före Lina, i Tisdags då alltså?! Och även hans pappa som fyller i morgon!
Men innan detta ska vi in och handla lite saker, någon väv till väggarna i hallen så hans mamma kan fixa det på Söndag när hon kommer och tapetserar det allra sista i vardagsrummet : )









Vi får se vad det blir ikväll, om vi ska orka greja nåt i lägenheten eller ej. Hade vart SÅ skönt med en ledig dag får jag säga. Även fast man idag skulle kankse få lite mer gjort än en vanlig dag när man måste hem i tid osv. Men vi ska ju vara där hela dagen i morgon, och då ska vi börja med att sätta upp köket tror jag !!! Det tar sej allt, första dagen vi började riva kändes det ganska hopplöst och meningslöst men nu har det ju vänt och nu är det bara att vänta på att det ska bli klart så vi kan ta toan, sovrummet och den nya walk-in-closeten ( stavning ) Men det är ju vardagsrummet och specielt köket som är det som tar tid. Men 4 veckor till har vi på oss om vi följer våran planering på 6 veckor. Och då är det 2 veckor kvar till födsel ungefär så det är bara att hålla igen för mej : )




Nu ska jag ner och få lite make up på mej : ) Och kankse ett äpple i magen!





My breakfast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0