kvällingen.



Pust och stön : ) Nu har vi precis kommit hem från lägenheten, idag blev hela taket målat och jag fick sitta vid en vägg och försöka få bort all ( minst 5 lager ) gammal tapet och det VAR INTE lätt, så nu har jag massa sår och är helt öm i händerna.
Men det känns iaf som vi börjar komma någon vart med det hela, eller att det har vänt. Ist för att vi i Måndags tex börja riva väggar och nu har vi redan satt upp massa nya osv. Så det är något som känns bra !

Mamma håller på att laga lite middag, blir kött, sås och potatis. Smarrigt!



Åter Måndag i morgon, jag och Henke ska till barnmorskan vid halv 4 tiden och kolla så allt ser bra ut och vägning, mätning och blodprover. Det ska bli kul och se hur den lilla har växt, eftersom magen blir ju större och större för varje dag känns det som : )
Efter det blir det åter till lägenheten och försöka få klart något mer. Snart ska vi börja lägga in golvet och sätta upp köket!!

Nu blir det mat i magen!





Kommentarer
Postat av: S O L V E I G

Sv; ja jeg har hatt en fin helg :-)

2010-01-17 @ 19:58:39
URL: http://solisee.blogg.no
Postat av: sara

jo, pengar är ju en fördel. :)



ja, min helg har varit helt okej. ska inte klaga. själv då?

2010-01-17 @ 20:31:12
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: A m a n d a [bloggenamandas]

fin blogg :)

2010-01-19 @ 19:52:20
URL: http://bloggenamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0