middag,



Jag och Henrik har precis suttit ned i soffan och käkat världens godaste mat!! Vi brukar ha lite otur med det där med matlagning och maten blir ALLTID dålig, bränd, dåligt smaksätt eller för mycket peppar eller dylikt. Med andra ord, det blir ALDRIG bra när vi lagar mat. Okej, korv i bröd, hamburgare eller panpizzor brukar vi oftast klara av men till och med det har hänt att det inte bli bra. Men nu handlade vi igår för en brak middag. Köpte en hel lång sådan där fläskfile som man ska tillaga själv, potatis, sallad, sås och sätte igång med detta projektet.. Började med potatisen och gjorde i ordning eftersom vi skulle göra hasselbackspotatis. Svischh in i ugnen, på med fläskfilen, på med såsen, gjorde i ordning sallad med gurka, rödlök och fetaost. Allt var klar och vi skulle smakprova, båda 2 var ju helt övertygade att det skulle smaka pyton men till våra förvåningar smakade det HEAVEN!!! Muumms, det var så underbart gott. Mm, jag vet nästan inte vart jag ska ta vägen så gott det var : )



Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!
Vi skulle ju ha baugetter till det, men dom hade legat ett tag så vi kunde inte ta dom ifall dom skulle vara dåliga. Jag tog då ist Henriks mammas hembakade bröd som smaka minst lika gott : )





Jag har ju även vart borta hos Emma & Sara på fika! Och till min stora förvåning ska Sara också gifta sej! Hennes kille, Simon, hade gått ner på knä och friat för ett litet tag sen!!! Weei, Grattis till dej också : )
Det var så kul att träffa dom! 2 underbart snälla tjejer. Det var bra att vi jobbade tillsammans på Rio den där sommaren.
Jag blev bjuden på tee, choklad, negerbollar och lite chips : ) Yummiiyiyiy, blev fika och tjat! Dom skulle åka tillbaka till Jönköping ( ? ) på Tisdag, så nu ser jag dom nog inte förens till våren eller när dom kommer hem på påsklov rättare sagt. Men tiden fram tills dess kommer nog gå sjukt fort så!



Nu blir det soffläge med Älskling !

Kommentarer
Postat av: camilla

min tallrik ser jag ! haha hur hamnade den där ..

2010-01-04 @ 15:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0