yes



Det hade varit många inne på bloggen igår ser jag, och just igår när jag skrev ett inlägg som var jätte tråkigt : ) Men hoppas det blir lika många läsare idag då eftersom jag ska visa mage-bilder idag har jag tänkt mej. Men det kommer längre ner hörrni.
Idag vaknade jag vid halv 6 tiden i morse och hade inte somnat när klockan var kvart i 9.. Men efter det fick Henrik lägga sej i soffan och då kunde jag somna om och sussa gott : ) Sov dock bara till 12 tiden idag eftersom Lina skicka sms och väckte mej.. Men jag kom nog inte upp ur sängen förens 1 tiden ändå så.
Inatt har jag haft det förjävligt, magen har gjort ont och jag har börjat fått sådan jävla klåda på mina fötter och händer.. Jag skulle kunna klia sönder fötterna iaf, faaan vad det kliar.. Men det är ju så det kan vara när man är pregnant, så det är nog bara att gilla läget. Här skulle jag ha haft en "gilla"-knapp som ansiktsboken har. Eller en "gilla inte"- knapp som borde finnas på fejjan..

Nu har jag precis fått på mej kläder iaf, jag ska gå ca 50 meter bort till Emma & Sara som är hemma i Åmål. Vi ska ta oss en fika hemma hos dom : ) Det ska bli roligt att träffa dom. Var jätte länge sen nu!! Emma träffa jag i höstas men Sara var ett bra tag sen. Emma ska ju gifta sej till sommaren!!!!! Grattis gumman. Fan va roligt att välja bröllopsklänning osv. Dock är bröllop inget för mej, eller det kvittar om jag gifter mej, eller jag vill nog inte gifta mej över huvud taget.. Men det kankse kommer med åldern, men känns inte så. Men en förlovningsring ska jag allt ha på fingret inom kort. ( Nu får Henrik lite press ) Men iaf, SÅ himla roligt för Emma att hon ska gifta sej iaf!!





Graviditeten nu då. Jag är i vecka 32, på Tisdag blir det vecka 33 så det är banne mej inte långt kvar nu. Veckorna går fortare och fortare tycker jag. Så snart sitter jag nog här med en liten bäbbeska ni se.








Där har ni min tjockis mage!




Grattis Maria & Stefan som fick en liten son igår/förrgår!!!!


Nu ska jag försöka palla mej iväg : )








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0