lugn & ro



Jag började dagen med att dra till Ica och handlade bröd, cola, panpizza m.m och där träffade jag söta Elin som var och handlade bakfyllemat : )
Drog hemåt och hoppa i duschen medans Mira satt framför tvn och skrek lite. Jag tog upp henne när jag kom ur duschen och hon slocknade på direkten så nu hoppas jag att hon sover sen stund så hon orkar med dopet.

Äntligen kan jag sätta mej ner i lugn och ro och äta frukost! Blir lite sen frukost på tanke att klockan redan är snart 13.00 och jag var uppe vid 9 tiden. Så är det när man har en liten, man glömmer liksom sej själv ibland och man får komma i andra hand!
Jag har fått på mej en klänning men om jag känner mej rätt kommer det bli ett par klädombyten innan jag kommer här ifrån : )



Vad ska man göra med håret idag tro? Haha, eftersom jag är ganska händig med hår  : )
Nu skulle jag behöva en frisör, jag vill ha ljusa slingor!




Ha en bra dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0