Måndag,

Vi gick ner till Bvc och gumman fick sprutorna : ( Henrik var med, och det var inte lika jobbigt denna gången som första tycker jag. Men det är alltid jobbigt att se sitt barn lida. Första sprutan kändes inte, men när hon fick den andra blev hon ledsen, men det gick fort över..
Vi tog en sväng på stan där vi träffade Cissi som var ute och gick utan barnvagn, köpte garn på garnaffären eftersom städtanten här i huset vill stika/virka en lite klänning till Mira!
På vägen hem tog vi en extra promenad genom Örnäs skogen. Så mysigt att gå i skogen men lilla stumpan : )









Fast att det är väldigt mulet ute idag så är det fruktansävrt varmt.. Jag tog på mej leggins och en lång trekvarts tröja då jag trodde att det skulle vara lite kyligt men där gick jag på en nit. Fy så hett det var!!
Tur att solen gik i moln ganska fort jag kom ut : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0