Måndag,



Oj, vad har hänt med mej idag? Jag gick upp i morse & stack ut på en spring tur och nu ikväll var jag på Friskis en timme.. Tänk om det kunde hålla i sej att man fortsatte och tränade så, eller iaf en gång om dagen. Ska försöka mej ut i morgon kväll om jag orkar. Ska ju jobba 8.30-18.30 i Säffle på systembolaget!! Jag kankse ska leta fram kläderna ? woops





Jag, Henrik & Mira drog iväg till min mormor förut för att lämna dopinbjudan och där blev vi kvar flerar timmar : ) Hon bjöd på bullar, kakor, äppelpaj och dricka. Hon blev iaf jätte glad att vi kom! Var ju meningen att vi skulle försöka få ut alla inbjudningarna men vi fick bara ut 2 ! Haha, nya tag i morgon eller Onsdag.

Nu har Henrik precis lagat mat, köttfärssås & spagetti och det var jummiiii, en stor tallrik och en matlåda tills i morgon!
Han får bli hemmafru nu när jag jobbar så maten ska stå på bordet när jag kommer hem : )
i wish


Under sommaren nu någon gång ska jag, Henrik, Mira, Lina, Danne & pappa dra till Liseberg! Det var typ pappas ide för han vill dit och åka lisebergsbanan : ) Pappa, den gamla geten åker ju allting.

Off to Mirisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0