Onsdag,



Idag har varit en bra dag!
Började med sovmorgon för oss alla 3 : )
Jag stack ut på en spring tur ( keep up the good work Marie )
Tog oss till stan och handlade och var på Bvc för att hämta mer mjölkfri ersättning till gumman.
Hem, käkade sallad med Henke <3


Träffade en gammal kompis Daniel "Dalle" som var här och hälsade på, jätte kul att se han : )
Anna som låg på sjukhuset samtidigt som oss på Näl ringde mej i förmiddags och det var också jätte kul att prata med henne!
Sist så fikade jag med Emma idag och det var niccce too meet her! Hon ska gifta sej om 10 dagar : ) Grattis gumman!!





Jag har fönstret helt öppet och nu kom det grillos in : ) Mmmmums, jag vill med grilla nu nu nu nu nu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0