Onsdag,



God morgon allihoppa!
Mira ville inte sova idag så då var det ju bara att knalla upp, det var tur det för jag har massvis med tvätt som måste komma bort nu när vi har skjutit upp på det så länge. Jag har tvätten hela dagen så hoppas jag kan få köra minst 6 tvättar : )
Lina kommer hit alldeles strax på frukost, sen ska vi ner på staden Åmål för lite äreenden.



Bara Lina som fattas : )



Hade en bra dag igår hos Lina & Patrik i Årjäng. God mat, fika, idot-gubbar, glass och sist Zelda som lyckades rymma från bilen och sprang rakt in i köket : ) Hahha,
Jag & Lina åkte våran kos in til Årjäng city där Henriks gammel mormor fyllde 89 år! Vi fick fika och Mira fick träffa släktingarna. Henrik ringde vid 19.00 tiden och undra vad jag gjorde så berättade jag att jag var hos hans gammel mormor, då blev han lite ställd eftersom han inte visste att jag var där eller att hon fyllde år : )
En bra dag igår och idag ska bli lika goood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0