Söndag,


Dåligt med uppdatering, jaa vet..
Jag har haft häcken full så att säga.

Fredag. Jobbade hela dagen, hem så Mira fick äta ur min tutte som var sprängfyllllllllld och iväg ner till Iryats för att äta lite mat eftersom Patrik fyllde 25 år! För mej blev det för omväxlingsskull en Calzone ( inbakad vesuvio ) och den var helt okej.
Vi blev kvar där en stund för att thiiit tjatta lite. Hem till soffläge efter det.
Lördag. Skulle vara på bolaget i Arvika kl 8 och jag hade ingen aning om vart det låg så jag drog iväg vid halv 7 och fick leta mej fram och en full-festival-ungdoms-kille fick visa mej vägen : )
Där var det bara att köra fram massvis med öl för min del och sedan sitta i kassan växlande med öl/cider-körning.
Faaan, va underbara människorna är som är på festivalen. Fruktansvärt trevliga, inga problem med leg, pratar massvis osv. Sorry for you att det regna hela förmiddagen : (
Kom hem till Mira & Henrik, gosade, åkte till Ica för att handla och mötte sedan Emma, Elsa, Johannes, tobbe & Bengan på 50`s för mat, tjat och öl.

Thats my weekend buddys..







Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0