Torsdag,



Haft en toppen dag. Lina kom hit så tog vi oss en promenad till stan. Jag hämtade min nya tele, lämna tillbaka en film, Ica, försäkringskassan. Vi gick till plantaget och sätte oss för lite fika, Loka, vindruvor och digestive kex : )
Milla & Ebba kom förbi och drog med oss till Örnäs, men vi fick snabbt gå därifrån.
Jag & Henrik skulle till säffle, jag skulle till bolaget och prata lite, så nu ska jag iaf jobba i Agusti !! Skönt att få lite mer pengar.




Imorgon är det Fredag och inga planer än, men funderar på att dra upp till mamma för grillning : ) Det tror jag att det får bli, så fruktansvärt gott med grillat i solen!

Nu börjar snart Sex and the city!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0