<3


Jag & Mira fick äntligen träffa Josefin!
Det blev en liten road trip genom Åmål city, på väg till Årjäng då hennes pappa ringde och då tyckte jag att hon skulle följa med dom ut och äta ist för att hänga med oss.
Hon är en jätte vacker och fruktansvärt snäll person. Jag är så himla glad att jag känner dena underbara människa. Hon och hela hennes familj har en jobbig tid just nu och man får försöka stötta dom så mycket det går.
Tiden läker alla sår sägs det. Jag tror personligen inte att det är så, utan att man lär sig att leva med "såret" och hanterar det på ett annat sätt efter ett tag..

Jag längtar tills Mira blir större och kan leka hej-vilt med tant-Josse, då alla vet att hon är en "barn-person" som älskar allt som har med barn att göra!



Josefin & liten Mira.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0