b-day,





Idag fyller världens bästa mamma/farmor/mormor år, så GRATTIS MAMMA!
Vi var ju uppe och grilla hos mamma igår så det gjorde vi som kalas för henne, men det kommer nog bli en till tripp till Kasenberg för lite fika någon dag!





Mira somnade förut och sov i ca 2 timmar : ) Medans hon sov så hann jag med att göra en lasagne. Mummmss fillibabba blev det.
Det var så gott så jag fick sleva i mej 2 portioner, men nu ångrar jag det eftersom jag är spräng mätt!!




Ni som läser från en bärbar dator, är texten stor nog så ni ser vad det står ?
Eller ska jag ändra texten så den blir ännu större ?


Om man skulle komma ut på en promenad, det är så fruktansvärt varmt här inne i lägenheten så jag orkar inte vara kvar här..

Kommentarer
Postat av: Marie

Texten är väldigt väldigt liten.. du får gärna göra den liiiite större =) hehe

2010-06-30 @ 23:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0