FREDAG!


Hunny-bunny-Mira :)







Gumman har inte riktigt fattat det där med att ligga på kudden och ligga rakt i sängen : )
Min lilla älskling är det bästa jag vet!!
Idag har vi inte fått mycket gjort, jag & gumms vaknade vid 11 och då hade Henrik åkt till garaget och redan varit där ett par timmar. Haha, det är sååå skönt att Mira tycker om att sova på morgonen så jag får sova ut ! Vi tar igen för den första tiden då jag bara fick sova någon timme per natt dom första 3 veckorna på sjukhuset..



Midsommar idag! Någon mer än jag som tycker att det känns som en helt vanlig dag ? Hade nog varit en annan femma om man låg i ett tält på kusten.. Men jag skulle inte vilja vara där när jag har min Mira här hemma. Jag har gjort mitt på kusten nu känns det som.
Smögen förra sommaren med Henrik, Jonas F, Hajir & Andreas. Det var jätte trevligt men jag får säga att Strömstad var en succe när vi var där 2 år i rad : ) Där hade vi svin roligt! Jag & Lina sätte oss på bussen med 2 Åmålskillar mot Strömstad jätte tidigt  på morgonen. Vi kom fram och fick dra den jävla packningen över halva Strömstad men kom till slut fram till campingen och fick upp tältet. Det kom massa Åmålsfolk till samma camping så vi blev ett stort gäng med folk och hade SKIT kul. Detta är ju massa år sedan, men det känns som förra året..
Men nu har jag Henrik & Mira som är mitt allt & jag vill inget annat än spendera midsommar med dom : )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0