Henriks födelsedag!



Idag fyller min älsklings Henrik år : ) Grattis gubben!!
Jag drog ner till stan i morse och köpte med frukost hem, skulle även och köpa ett par korta arbetsbyxor som han har sagt att han ville ha, men det fanns inga i hans storlek så jag fick berätta vad jag hade tänkt att köpa när jag kom hem och vi ska åka tillbaka så han kan välja ett par så beställde dom hem : )
Han fick även en påse små-plopp!




Snuttis har somnat i sängen, men jag tror nog att hon kommer vakna vilken sekund som helst : )
Idag ska hon få lite mer potatis, haha undra hur hon reagerar på det idag. Om det mor förmodan skulle komma in i munnen och ner i magen eller utanför det lilla gapet som det har gjort dom andra 2 dagarna ?
Jag har sommarklänningen på mej idag igen, måste ju ha fin kläder när man ska på kalas för min man!





Den är väldigt fin i ryggen tycker jag.





Igår var det en jätte mysig kväll hos Reine, Werra & Alva. Vi kom dit och tände grillen.
Kött, klyftpotatis, bröd, sallad, grillade chaminjoner & paprika, potatis gratäng, god dricka och glatt sällskap : ) Underbart med andra ord!
Jag & Alva var i vattnet hela kvällen och om jag hade haft med badkläder skulle jag ha hoppat i direkt, var 16 grader men efter att man hade vart i till rumpan hela tiden så var det jätte skönt. Alva höll på att ramla i så om hon hade druttat i hade jag fått hoppat efter vare sej jag hade badkläder eller inte : )
Lina kommer nog slänga in massa bilder från gårdagen senare idag när hon kommer hem från jobbet.


Nu ska vi snart iväg till Gustavsfors, så vi hörs senare eller imorgon allihoppa!

Ha en jätte bra dag i solen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0