Löpning,



Weei, jag orkade mej ut på en springtur idag : ) Det gick jätte lätt att springa, jag trodde att det skulle bli jobbigt eftersom det var ett tag sen nu, men det gick finnemang. Jätte lätt och jätte lätt är väl att ta i men det var inte så jobbigt som jag hade räknat med.
Imorgon är det Friskis igen : ) Härligt att ha något att se fram emot i träningväg!





Mira har somnat i soffan, trodde hon bara skulle ta sej en liten tupp lur men jag hon somnade nog för natten. Så jobbigt att behöva bära in henne i sängen då hon säkert kommer vakna..








KAN NÅGON SNÄLL & BRA MÄNNISKA HJÄLPA MEJ MED BLOGGDESIGN?
Ingen som kommer vara så snäll & bra som kommer svara på min fråga över :( GRRRrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0