Lördag,


Godmorgon sunshine!
Antar att det bara är jag som mår jätte bra idag utan huvudvärk & rejäl bakfylla : ) Eftersom dom allra flesta var ju ute och svirade igår!

Jag ska ju snart dra iväg till Karlstad med Monica och det ska bli så himla skönt att komma iväg utan Mira! Om man får säga så? Just att slippa tänka på henne & hennes mat tider, gå hur länge vi vill, slippa dra på en vagn eller bära en sele.. Det är först gången jag gör något utan Mira, något som tar en längre tid alltså. Annars har jag varit borta högst 2 eller 3 timmar. Men det kommer gå fint när Henrik har henne, tur att hon tar flaska!!
Just nu sitter Mira framför tvn i babysittern och pratar för fullt : ) sötnos!



Om man skulle göra sej klar, Monkan drar från Laxarby nu : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0